قاف

در فکر فتح قله ى قافم که آن‌جاست ............. جایى که تا امروز بر آن پرچمى نیست

قاف

در فکر فتح قله ى قافم که آن‌جاست ............. جایى که تا امروز بر آن پرچمى نیست

مداد خط خورده



امروز می توانم کلی به این مداد مقدسم بخندم

می خواستم این بار عاشقانه برایت حرف هایی نفرت انگیز بزنم ... خودکاری که جوهر ِ زدن این حرف ها را داشته باشد نیافتم این شد که از مداد خودت مدد جستم:

می خواستم بگویم بالاخره توانستم ...

بالاخره با تو توانستم تمام فرصت ها را از دست بدهم.

بالاخره توانستم برایت از صمیم دل دست دوستی تکان ندهم!

توانستم تمام حرف هایم را برایت نگویم ... تمامشان را!

بالاخره نگاهم عظمت گرفت و تو را سنگی در کنار سنگ ها دید.

بالاخره دلم توانست سر بزنگاه جهانی شود بنشسته در گوشه ای.

بالاخره توانستم به کمترین فایده ی عشق دست پیدا کنم.


حالا ... این تو و این ... من ِ مغرور که جایی برای بروز تو در خود نمی یابد ... وقت خداحافظیست.


[نوشته شده در 92/1/13]

نظرات 7 + ارسال نظر
اسطوره جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 16:55 http://ashegheharam.blogfa.com

خعلی قشنگ بود

mohammad hasan جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 22:43


[گل]

آ...دل...ه سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 00:00 http://aahedel.mihanblog.com

یعنی این من ِ مغرور از اول مغرور نبوده؟ که هی میگه : بالاخره!
؟

ببخشیدا.
من این متنو دوست داشتم. کلن نگاههای نو رو دوست دارم. ولی وقتی خودم گیج میشم هی سوال میژرسم.

حتما نبوده که هی میگه: بالاخره!

اختیار دارید ... شما ببخشید که متن گیجتون کرد .

مجید ترکابادی جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 21:42 http://vez-vez.mihanblog.com/

چه بد که "بالاخره" اینطوری شد !

این نیز نگاهیست به افتادن سیبی

دل چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 19:52

بالاخره توانستم به کمترین فایده ی عشق دست پیدا کنم ..

اینجاش خیلی خیلی خوب بود .. :)

حسنا دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 19:59

از بیست و هفت اردیبهشت منتظرم!

سمانه سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 13:42

سلام رفیق قدیمی
بذار رک بگم خیـــــــــــــــــــــلی جا خوردم
سبک نوشته ها و نوع افکارت بهم نشون داد چقد تو مدتی که از هم دور بودیم قد کشیدی و تغییر کردی! تو همون دوست فندقی دبستان منی؟؟؟همون همزاد من؟؟؟
گمونم باید دوباره سعی کنم که بشناسمت! تصورات خاک خورده 10سال پیش پاسخگو نیس دیگه
رنگ وبت یه وضی آرامش بخشه

هرچیزی قدیمی که بشه کم ارزش می شه الا رفیق...سلام رفیق قدیمیم
حضورت یه وضی آرامش میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد