قاف

در فکر فتح قله ى قافم که آن‌جاست ............. جایى که تا امروز بر آن پرچمى نیست

قاف

در فکر فتح قله ى قافم که آن‌جاست ............. جایى که تا امروز بر آن پرچمى نیست

کلام بی سلام

اشکال دارد این بار با خداحافظی آغاز کنم؟؟؟ 

اصلاْ اگر خدا حافظ نباشد می‌توان آغاز کرد؟؟؟ 

نه!!! 

پس خداحافظ!!! 

خدایا اشکال دارد سلام نکنم؟؟؟ 

مگر ممکن است تو از من در امنیت نباشی تا من با سلامم بگویم در امانی!!! 

تو هم نیازی نیست به من سلام کنی ... من همیشه از تو در امانم مگه نه؟؟؟ 

فقط میخواهم احوالم را بپرسی تا من از احوالم برایت بگویم. 

اشکال دارد از احوالم هم برایت نگویم؟؟؟ تو که خودت می دانی!!! 

اصلاْ بیا تو از احوالم برایم بگو. آخر میدانی که ... من خودم احوالم را نمیدانم. 

اشکال دارد سراغ هیچکس را از من نگیری؟؟؟ اشکال دارد سلامت را به هیچکس نرسانم؟؟؟  

اشکال دارد خودت را تنها و تنها برای خودم فرض کنم؟؟؟ می شود؟؟؟ 

خدایا اشکال دارد یک سوال درسی از تو بپرسم؟ 

خدایا معنای ؛الیس الله بکافٍ عبده؛ را برایم میگویی؟؟؟ 

میدانم هزار بار گفته ای ولی من شاگرد تنبلی هستم تکرار نکرده ام!!! 

من درس های مشکل را فراموش میکنم!!! 

میشود یک بار دیگر توضیح دهی؟؟؟ 

دلم میخواهد این درس را بهتر از تمام درس هایت یاد بگیرم. 

خواهش

خدایا!!

این‌جا یک عدد خدا نیاز دارم

فقط یک عدد!!!

خدا باشد    همه‌ی مسائل حل است...

حل!!!!!!!!

خدا نباشد   همه چیز نابود است...

نابود!!!!!!!!!

سری به ما بزن تا حال همه ی ما خوب خوب شود.

دوستدارت