قاف

در فکر فتح قله ى قافم که آن‌جاست ............. جایى که تا امروز بر آن پرچمى نیست

قاف

در فکر فتح قله ى قافم که آن‌جاست ............. جایى که تا امروز بر آن پرچمى نیست

کتاب زندگی ام در حال به روز رسانی ست ...

نمی توانم حرف بزنم و تو هم نمی خواهی بشنوی

فرصت زیادی نمانده ...

کتاب زندگی ام در حال به روز رسانی ست ...

من اما مدام درگیر حضور توام در این صفحه های نانوشته 


آینده روشن است، اما واضح نیست

حرف هایی می شنوم ... که نمی خواهم

این روزها دلم می خواهد بلند بلند فکر کنم تا افکارم فضای اتاقم را پر کنند و از پنجره و سوراخ کلید بیرون بریزند


آینده واضح نیست ... اما روشن روشن است

و این صفحه های در باد را خودم با جوهری که دارم خواهم نوشت




خواهی دید که باز هم ردی از تو در این میان خواهدبود



نظرات 1 + ارسال نظر
آ...دل...ه شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 03:26

عکس اگه سر جاش بود شاید بهتر میفهمیدم این نوشته ی قشنگو

نمیدونم چرا دیگه نشون نمیداد، عوضش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد