قاف

در فکر فتح قله ى قافم که آن‌جاست ............. جایى که تا امروز بر آن پرچمى نیست

قاف

در فکر فتح قله ى قافم که آن‌جاست ............. جایى که تا امروز بر آن پرچمى نیست

سفره ی دنباله دار ...

اصلا چیزی هست که باشد و تو ندانی؟

یا چیزهایی که نیستند حتی ...؟

چیزی هست که بخواهم به خیر، و ندهی؟

یا چیزهایی که نمی خواهم حتی ...؟

اصلا آقاجان به من بگو این سفره ی دنباله دار کرمت نهایتی دارد؟

به من بگو می شود حاجتی داشت و نزد تو ادعای بی نیازی کرد؟


کافی ست از دلم رد بشود ... ضیافت پارسال ... حس هم جواری با تو ... پرکشیدن

همین ...

کافی ست تا صدایم کنی به رحمت.






کی ... شرمنده ی تو نیستیم؟

نظرات 4 + ارسال نظر
آ...دل...ه شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 03:22

تا حالا ماه رمضون اونجا نبودم
چقد قشنگ بود ...

کی شرمنده‌شون نیستیم؟

نام شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 23:38

نامردم اگه نگم گریه م نگرفت...

فاطمه پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 00:48 http://yekzamini.blogfa.com/

واقعا ماه رمضون یک حال دیگه ای داره.
اصن هر وقتی بری یک حال دیگه ای داره!

هرچی بیشتر بری کم طاقت تر میشی...

لایق وصل تو که من نیستم
اذن به یک لحظه نگاهم بده...

نام پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 21:51

آپ کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد