قاف

در فکر فتح قله ى قافم که آن‌جاست ............. جایى که تا امروز بر آن پرچمى نیست

قاف

در فکر فتح قله ى قافم که آن‌جاست ............. جایى که تا امروز بر آن پرچمى نیست

کلام بی سلام

اشکال دارد این بار با خداحافظی آغاز کنم؟؟؟ 

اصلاْ اگر خدا حافظ نباشد می‌توان آغاز کرد؟؟؟ 

نه!!! 

پس خداحافظ!!! 

خدایا اشکال دارد سلام نکنم؟؟؟ 

مگر ممکن است تو از من در امنیت نباشی تا من با سلامم بگویم در امانی!!! 

تو هم نیازی نیست به من سلام کنی ... من همیشه از تو در امانم مگه نه؟؟؟ 

فقط میخواهم احوالم را بپرسی تا من از احوالم برایت بگویم. 

اشکال دارد از احوالم هم برایت نگویم؟؟؟ تو که خودت می دانی!!! 

اصلاْ بیا تو از احوالم برایم بگو. آخر میدانی که ... من خودم احوالم را نمیدانم. 

اشکال دارد سراغ هیچکس را از من نگیری؟؟؟ اشکال دارد سلامت را به هیچکس نرسانم؟؟؟  

اشکال دارد خودت را تنها و تنها برای خودم فرض کنم؟؟؟ می شود؟؟؟ 

خدایا اشکال دارد یک سوال درسی از تو بپرسم؟ 

خدایا معنای ؛الیس الله بکافٍ عبده؛ را برایم میگویی؟؟؟ 

میدانم هزار بار گفته ای ولی من شاگرد تنبلی هستم تکرار نکرده ام!!! 

من درس های مشکل را فراموش میکنم!!! 

میشود یک بار دیگر توضیح دهی؟؟؟ 

دلم میخواهد این درس را بهتر از تمام درس هایت یاد بگیرم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
MR یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 00:42

خداحافظ..
خدانگهدار..
خیرپیش..
سرت سلامت ..

آلا پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 17:25

وااااااااااااااااااااااااااای

L.payam پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 13:14 http://neginesiah.blogfa.com

الان این رو خوندم. یاد این متن شما افتادم:
وقتی بنده از پیشگاه مقدس حضرت حقّ بازمی گردد، اوّلین چیزی را که سوغات می آورد، سلام از ناحیه او است. در دعای مسجد کوفه آمده است: « اللَّهُمَّ اَنْتَ السَّلامُ، وَمِنْکَ السَّلامُ، وَاِلَیْکَ یَرْجِعُ، وَیَعُودُ السَّلامُ، حَیِّنا رَبَّنا مِنْکَ السَّلامُ؛ خداوندا، تو خود سلامی و سلام از ناحیه تو است و به سوی تو بازمی گردد. پروردگارا، ما را به سلام از ناحیه خود تحیّت گوی»

ممنون

سمانه چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 16:40

متنش عالی بود خییییییلی خوشم اومد...
همچنین متنی که L.payam گذاشته بودن عالی بود...
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد