قاف

در فکر فتح قله ى قافم که آن‌جاست ............. جایى که تا امروز بر آن پرچمى نیست

قاف

در فکر فتح قله ى قافم که آن‌جاست ............. جایى که تا امروز بر آن پرچمى نیست

دل آرام گیرد به یاد خدای

تو صفحه ای هستی که برای خودَ بازت کرده ام

برای دلم

برای وقت هایی که دلم برای خودم تنگ می شود

میدانی؟؟این روزها خیلی خودم را نمیبینم.

قبلا ها بیشتر با خودم صمیمی بودم.

نه که الان نباشم!نه!مشغله ی دنیا زیاد شده!!!

...و دقیقا از همین میترسیدم

ازین که روزی برسد که من هم درگیر دنیا شوم.

من هم صاحب مشغله شوم!!!!!!!!!

من از گرفتاری های دنیا...خیلی بدم می آید.

کودکی های قشنگم ... بازگرد!!!!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
MR دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 23:34

الا بذکر الله تطمئن القلوب

من چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 16:18

مرگ هم به تساوی تقسیم نمی شود



عجبا ! هیچ کس هنوز



به سهم کم اش از مرگ



اعتراض نکرده است



*



خیلی ها سهم بیشتری از مرگ نصیب شان می شود



کودک بودم که درسینما



مردی ازاسب افتاد و



آنقدر روی زمین کشیده شد که :



گریه چشم هایم را بست



بعد ها دانستم



افتادن از اسب گریه ندارد



خیلی ها از اصل می افتند و می میرند

MR پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 12:15

بی زحمت قسمت نظرات پست بعدی را فعال بفرمایید.
نطقم رو کور کرد ...

الا پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 17:29

واقعا چه میشد اگر میشد.....

سمانه چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 16:54

دلم واسه کودکیم یه ذره شده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد